شرح وظایف مسئول امور اداری
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- نظارت لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه.
- ارتباط و ایجاد هماهنگی با گروه تشکیلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسایل تشکیلاتی واحد مربوطه و ارائه پیشنهاد برای بهبود انجام امور.
- معرفی کارکنان واجد شرایط برای طی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق.
- نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان به حوزه مدیریت امور اداری.
- نظارت بر امور کارگزینی، دبیرخانه، موتوری، بایگانی، ماشین نویسی و سایر واحد های زیر مجموعه.
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تامین آن با هماهنگی واحد زیربط.
- پیشنهاد نیروهای واجد شرایط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق.
- پیگیری و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و دیگر همکاران با رعایت قوانین ومقررات اداری.
- همکاری در تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم.
- به روز نگه داشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم فوق.
- ارایه گزارش های پرسنلی در فواصل زمانی معین به مقام مافوق.
- نظارت بر مکاتبات اداری بر اساس آیین نامه مکاتبات شهرداری .
- پیگیری مسایل رفاهی کارکنان.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
شرح وظایف کارگزین
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه.
- انجام امور بایگانی پرسنلی.
- انجام امور مربوط به تسویه حساب مرخصی سالانه و همچنین تسویه حساب در زمان ترک کار و یا تغییر محل خدمت کارکنان.
- رسیدگی به درخواست ضمانت بانکی کارکنان برابر دستورالعمل های مربوطه.
- تهیه گزارش آمار پرسنلی مورد درخواست مسئولین ذیربط.
- پیشنهاد به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان.
- نظارت و ارایه گزارش از مرخصی ، اضافه کار، ماموریت و حضور و غیاب کارکنان.
- برنامه ریزی لازم به منظور حسن انجام امور مختلف در کارگزینی.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.